Sunday, May 10, 2009

Sempena Cuti Sem nihHhhH

Cuti sem dah start bg student2 uitm..memang heaven gler arh cuti 2bulan ni!!..yg tinggal anak bini tu leh la lepas rindu lelama(pakdan??)..so apa yg korang wat sbg mengisi masa lapang 2bulan ni??haa..ni ada aku cuba2 la meneka student2 DBS1 punya aktiviti dorang..

1)PAKDAN-memulakan perusahaan menternak lintah pulak sbb lintah xdijangkiti apa2 selesema..pakdan jugak turut menambah helaian rambut,yerla sem depan rmai junior kan.maybe pakdan dah wat apointment ngan Yun Nam Hair Care x??

2)EZANY-hah..budak ni plak terus dgn aktiviti merempit,xpon aktiviti meniaga malam..(panazz!)..ezany jugak dipercayai akan mnambah ketinggian nya,yerla,matlamat sama ngan pakdan..nak tackle junior2 sem depan...

3)MACHA-study akaun lagi kot??tettt~

4)IRWAN-menambahkan skill leadershipnya..dgr kata nak tukar classrep kan sem dpn..kena la mempertahankan jwtan tuhhh!!maybe akan bertapa di mana2 gua yg berdekatan..

5)JAY-me'spend' masa yg terluang cukuuppp2!! dgn awek kesayangan sblum berangkat pulang ke merbok..

6)BAWANG-g salon wat rebonding demi junior2 sem dpan!!

7)KERI JR-mghadiri bengkel2 kecantikan utk improved skill menekel awek..yerla,lepas 1 sem ni xdek awek bru pown..

8)ATIKAH-menghantar hp g servis selepas beberapa kali hp nye itu dihempuk2....

9)KAK ANA-dgr kata bdk renjong ni nak mendirikan umah tgga??tottt~

10)FEFE-erm..cuba style rambut yang baru agaknya??

11)WANI-berfoya2 la apa lagi..ngan syed budak repeater tu??xmungkin2..maybe dgn org2 baru tiap2 minggu..

12)LAILA-kembali join EPL slpas smbuh dr kecederaan ligamen lutut..

13)YANA-sorg lg budak renjong..mnceburi tarian kuda kepang plak kot??

itu ja wat stakat ni..kalau ada yang nak tmbah tu,sila2 la.sumenya skadar gurauan...jgn marah..mintak mahap mntk ampun..

7 comments:

  1. cuti nie aku akan cuba mnambah keimanan,nk jadik ajk PAS mcm pakdan,haha..
    bak kata pakdan..
    'kita kan owg kerajaan',kuang3x

    ReplyDelete
  2. go go ezany!!
    i yakin u boleh..!!
    lebiu too much!!

    ReplyDelete
  3. Abg Digi-membayar hutang budi pada doktor2 yg slma ni bjasa dlm mmberi mc...kui3

    ReplyDelete
  4. xdak bnda len dah ka nk tulih kat aku..
    adoyaii

    ReplyDelete
  5. mmg babun owg yg dok kata kat aku..nak maki aku bkn style 2,klu tak tau cta xpya dok tmbah dosa ftnah org,even ku frehair pn ku taw lg kot bats2..mmg HARAM btoi spa yg kata kt aku neh!

    ReplyDelete
  6. kpd playboy yg bleluasa 2,bhntla..cian kt owag mcm aku..aku dprmainkam tp status sbaliknya yg aku dapat....sdihnya...huhu

    ReplyDelete
  7. ala yeker..apa yg status ko dpt tu...
    xper kami x kisah..
    "kita kn semua adik bradik"..
    apa yg bdk2 playboy tu da buat??

    ReplyDelete