Sunday, November 29, 2009

SaLaM KeNanGan!!!

Diam tak diam, dh nk masuk sem 3 dh korang suma kn...
Tapi aku sorang je tersangkut sem 2 lagi (Irwan)...
hm... sedey gak kne tangguh sem...
tp apa boleh buat... dh itu jalan yg terbaik untuk aku....
hm... sbenaqnye ak taktau nk tulis apa kt cnie...
ak tgk skarang nie blog nie dh mnyepi je..
xde latest update pun...
so, aku merapu la sorang2 kt cnie...
hahaha... aku dh sehat spnuhnya....
ak nk mntak maaf lah kt suma...
klu aku ada wat salah ngan korang suma...
memang banyak pun kn???
apa2 pun aku mintak maaf dari ujung rambut sampai ujung kaki...
korang jangan lupakan aku plak k...
ha.. ak dh x pakai no celcom lg tau..
aku pakai no maxis baru...
kalau ada apa2, contact no baru aku k...
0174204427 - IRWAN

Assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment